Podvozok sklápačov Kögel Kipper tvoria oceľové profily s vysokou pevnosťou a zvárané ľahké oceľové konštrukcie. Odťahové oko sa nachádza na konci podvozku, na ľavej strane v smere jazdy.
Podvozok a jeho zavesenie: SAF INTRADISC (Off-road posilnená) plus INTEGRAL 3-nápravový podvozok s kotúčovou brzdou s priemerom 430 mm, hĺbka zálisu ráfika: 120. Jazdná poloha: 430 mm, so vzduchovými pružinami ET s priemerom 0,360 mm. Automatický zdvih nápravy na 1. náprave závislý od hmotnosti nákladu, s posilňovačom, do 30 % preťaženia, resp. do rýchlosti 25 km/h. Pre riadenie z kabíny vodiča je potrebné zabudovať spínač.
Príslušenstvo podvozku: Návesný čap s rozmerom 2“, zabudovaný v polohe v súlade s predpismi DIN 74080 a ISO 337. Vložiteľná konštrukcia pomocných podpier z ocele, prepravovaná v odinštalovanom stave (používanie je povolené len bez nákladu, v pároch). Oceľové zadné ochranné zariadenie proti podbehnutiu, v súlade s predpismi EG-RL 70/221 EG. S 2 držiakmi klinov. Tri páry polkruhových blatníkov.
Brzdový systém: 2S/2M EBS zariadenie so stabilizačným programom (obsahuje aj funkciu ABS/ALB /automatická regulácia brzdy/). Zásuvka EBS, bez spojovacieho kábla, podľa ISO 7638. Prípojky k externej diagnostike EBS. Oceľový zásobník vzduchu podľa EN 286-2. Vpredu, na prednej stene sú nainštalované 2 spojovacie hlavice, s ochranou proti ich zámene – podľa ISO 1728. Parkovacia brzda má pružinový systém.
Kolesá: 6× s rozmermi 385/65 R22,5, značka podľa voľby závodu, oceľové disky s 120 mm hĺbkou zálisu.
Hydraulika: Hydraulický valec Hyva s max. 250-barovým tlakom. Jednokruhový systém. Hydraulická hadica s rozmerom DN 20 a konektorom BG 6.
Sklápacia nadstavba: Polkruhová oceľová nadstavba v tvare U. Podlahu tvorí tvrdená oceľ odolná voči opotrebeniu, kvality 450 HB, s 4 mm hrúbkou, v tvare koryta, bočná stena je vysoká 1 480 mm a je vyrobená z vysokoodolnej ocele kvality S700, s 3 mm hrúbkou. Zadná stena vyklápacieho koryta s výsypkou z tvrdenej ocele kvality 450 HB má výšku 1 480 mm a 4 mm hrúbku. Gumou izolovaný zamykací mechanizmus zadných vyklápacích dvier s dvojčapným vyhotovením a s automatickým/mechanickým ovládaním. Na čelnej stene umiestnená obslužná podesta, s rebríkom a zábradlím na ľavej strane, podľa predpisov UVV. Predný polomer otáčania sa zväčší.
Plachta: Navíjateľná krycia plachta v kvalite 680 g/m2 s vyklápateľnou priečkou. Navíjanie sa uskutoční pomocou ručného navijaka. Upevnenie: na pravej strane, šnúrou, resp. gumenou šnúrou. Plachtová tyč v otvorenom stave má byť zafixovaná na pravej strane, v smere jazdy.
Elektrický systém: Oceľové držiaky lámp umiestnené nad zadným ochranným zariadením proti podbehnutiu. LED-osvetlenie tabule EČV
osvetlenie, bočné LED obrysové svetlá, LED ukazovatele polohy a odrazové prvky vpredu. 2 viackomorové svetelné telesá, s lampou v tvare rohu. 15-pólová prípojka osvetlenia, podľa ISO 12098, bez kábla.
Lakovanie: Podvozok a časti jeho príslušenstva sú upravené podľa predpisov farbenia Kögel, majú KTL a nanokeramickú vrstvu a sú lakované na čierno. Zadné ochranné zariadenie proti podbehnutiu a obslužný pult má čiernu farbu RAL 9005 vyhotovenú práškovaním. Hriadele a náboje kolies sú čierne, disky kolies majú striebornú farbu. Nadstavba práškovaná alebo maľovaná striebornou farbou RAL 9006. Plachta je strieborná – RAL 9006.
Tabule: Odrazová tabuľa, žltý odrazový pásik na bočnej strane nadstavby, plná kontúra na zadnej stene – v súlade s predpismi.
Ilustračná fotografia. Dostupné vozidlo sa môže líšiť farbou, rokom výroby a výbavou.